5e januari - dom tre muskitörerna

så har dom tre M:en varit på äventyr i stan, prachuap khiri khan, som är provincens största stad eller nått med mest shopping. visst det finns mycket affärer men thaimodet är inte direkt vår smak till största delen. men hittar ju småsaker lite här och där. igår sa jag till mig själv att inte köpa nånting , kanske något men sparar hellre till bankok. men jag hittade en tjocktröjja , väska , flippflopp och en spegel.
på 4 och en halv timma hann vi mer idag än båda gångerna med mamma och pappa gånger 2. då kanske ni förstår varför vi inte hade med dom .
tågte va 20 minuter försenat , vilket är lite för att vara här. på tåget hem höll jag på att somna så trött va jag men vi skulle äta luch nere vid strandresturangen så va bara att pigga upp sig lite.
efter orkade jag inte göra nånting så satt bara nästan , somnar jag nu kan jag inte somna sen ikväll så nu ska jag ta ett dopp i poolen eller köra en sväng så jag piggnar till. skriver mer ikväll med bilder ,  ciaaao


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback