5e januari - kvällen

image623 blev inget dopp för mig , körde istället runt. poolen har bara blivit kallare och kallare på senaste dagarna. när jag körde såg jag solen gå ner , helt orange-röd och stor. skulle bli en jättefin bild men tyvär hade ingen kamera och skulle inte hunnit till huset och tillbaka.
senare va vi alla trötta och kände inte för att gå ut riktigt så blev det ihoppkok av det vi hade i kylen, som typ är det mesta eftersom jag varit så flitig med att åka och handla minst en gång per dag. det blev något omelettaktigt som faktiskt va väldigt god.

mer vad vi ska göra ikväll ha jag ingen aning , blir olika varje kväll typ tror det blir kortspel eller liknande. känner för nattbad håller på att koka ihjäl här inne. tror min AC är sönderkörd eller nått , eller så äre jag som inte känner  att den är på ens. jag ären levande kokplatta, någon som vill steka ägg ?


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback