6e januari - äntligen kamera men inga bilder

dagen har varit väldigt lugn , har inte haft så mycket att göra riktigt eftersom vädret inte tillåtit så mycket solande. molnen härjade imorse men försvann sen eftermiddan så låg en stund vid poolen med en väldigt bra utsikt över poolen hahah (a). gick till stranden lite längre bort för att möta dom andra för lunch. sen åkte jag , pappa och madelene till huset och då hade molnen försvunnit till en viss del. datanörd som jag dock är satt jag vid datan en stund också då det inte fanns nån rolig person kvar i poolen man kunde leka med.
dagen har inte bjudit på så mycket mer , jo har varit och handlat vilket inte va så intressant precis. vi åt på en mer thailänsk resturang. tar tillbaka det där för alla resturanger här är ju såklart thailänsk men nästan inga turister på denhär och där va det betydligt billigare men lika mycket mat man fick. blev sodär mätt men ska ta något att äta snart. men kul hade vi. hem gick jag martina och madelene i förväg. martina gick och madelene skjusade mig på cykel. mycket roande med en storasyster som springer efter och skrämmer lillen så hon knappt kan köra normalt haha. en sak är säker , åker aldrig med henne igen när det är andra i närheten.
dagen till ära fick jag ta med kameran när vi va ute. brukar inte få för pappa då det kan komma sand , vatten och allt möjligt som jag får till svars. lite tråk men synd om kameran för 10 tusen skulle gå sönder kanske men skulle vilja ha mer bilder till bloggen. ska försöka få igång lilla kameran som fått för sig att inte funka helt plötsligt.
men såklart när jag väl har lite roliga bilder (brukar ha mest bilder på omgivningen och kort från huset) så försvinner kamerasladden. typiskt tycker jag eftersom det alltid är något som ska försvinna. 

imorgon kommer bli skojj om vädret tillåter det. ska hyra två till moppar så vi alla kan åka på utflykt till några vattenfall och vilda apor. kommer bli skojjsigt men ska upp vid 9 då vi ska vara kl 10 hos paao för mopparna. hör att dom spelar kort så ska nog joina och sen sova .  

uppdatering : inlägget skrevs igår men eftersom internet krånglade precis när jag skulle publicera så kunde jag inte göra det förrens nu , bilder kommer så fort som möjligt .


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback