7e januari - pictures

här kommer bara några av bilderna jag tänkt lägga in , närmare 30 stycken. ni anar inte hur lång tid det tagit för bara dom här så resten tar jag in sen. jag vet att jag skjuter upp allting hela tiden men har ingen lust att sitta här på altanen när solen steker och jag kan bli lite brunare. så här är lite bilder och beskrivningar, enjoy.
bild 1 - jag & madelene i konferansrum i infohuset . bild 2 - vi väntar på lunch . bild 3 - pepsi . bild 4 - systrarna bäver vid mmegastort träd . bild 5 - vi trodde det va en orm först :o . bild 6 , 8 , 15 , 18 - the family . bild 7 , 16 - vattenfall . bild 9 - madelejne & jag . bild 10 - martina . bild 11 - ska evanligtvis vara vatten här , så kanske ni förstår hur lite vatten det va . bild 12 - woodoodocka ? . bild 13 - martina & madelene . bild 14 - vi va höögt upp . bild 17 - vi klättrade .


gästboksinlägg
Postat av: Linnea's

var ligger dom där vattenfallen och de? tror vi var där :D

Postat av: michela

linnea : ligger 5 km från hauy yang precis vid bergen som gränsar till burma :)

2008-01-08 @ 17:36:58
URL: http://mikis.blogg.se
Postat av: MADELEJNE@

FYFHAN ! TA BORT DEN DÄR BILDEN PÅ MEJJ & MARINA NÄR JAG "LER"

2008-01-09 @ 02:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback