8e januari - first day in school

så var det skola igen , för dom hemma. min dag ska spenderas på stranden. solen skiner och det är säkert 30 grader minst, jätteskönt. väntar på att mami och papi ska komma tillbaka från ett mäklarmöte så vi kan åka. martina har redan åkt till den stranden vi ska till som ligger en bit bort, skulle tyvär ta en evighet att gå dit annars skulle jag lätt göra det. och madelene sover fortfarande , så jag passar på att gå in på datan men dum som jag är så är klockan bara halv 5 i sverige så ett väldigt fåtal som är dumma nog att vara inne.
försöker lägga ut bilder fårn igår men det verkar inte gå min väg , tror att det är för många bilder menmen , ska göra ett nytt försök efter det här.
nu vet ni ungefär hur min dag ser ut , hoppas ni får en jättebra dag i skolan


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback