8e januari - jag får skylla mig själv

halvligger i sängen med martinas ipod i öronen. musik från usa, vissa man inte ens hört här i sverige synd tycker jag för några va riktigt bra faktiskt.
tänkte berätta lite om min dag, det lilla som hänt. åkte till stranden utan kamera. den vanliga anledningen att strand och 10 000 kr kamera inte går ihop riktigt. aja , ska få åka dit nån dag enbart för att ta kort. vill verkligen att ni ska få se hur fin den är. så på den stranden va vi ett tag. va så varmt så orkade inte ligga still , låg i vattnet för det mesta. en grejj jag är grymt stolt över nu är att jag tränade. haha ja du läste rätt , jag tränade. joggade en bra bit på stranden tills benen inte ville längre. ett dopp , manetbränd och några andra övningar senare va jag påväg tillbaka där dom andra låg och marinerade sig. hade riktigt ont i knäna och i sidan av magen där maneten brände men ska inte klaga när jag bor i ett paradis och får nästan skylla mig själv. men vill man bli fin får man lida pin.
när magarna började kurra åker vi och äter sen tar vi det lugnt. va helt slut. tog en powernpap och sen solade vid poolen med coconutoil. låg inte där länge alls, blev slurrig av all sol tror jag. återigen får jag skylla mig själv.
inte gjort så mycket mer än att åkt runt för att leta efter martina då hon skulle få massage men va borta i flera timmar. hittade henne gåendes på väg hem , vi åkte och handlade i mörkret och massa rök. antingen brann det rejält nånstans eller så brände alla i byn sina sopor samtidigt för de va rök överrallt.
tog ett tag att skriva inlägget , ingen musik på längre och har skaffat en ny msn. är så trött på min gammla och jag kopierade alla kontakter från min gammla till nya. så alla man inte ens pratar med eller till&med kanske blockat addar man igen och frågar ve man är, så jobbigt. men jag får skylla mig själv


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback