ett litet tips

nu måste jag skärpa mig , jag är på semester och borde även ta semester från datorn förutom bloggandet som jag måste. men jag sitter uppe halva nätterna och gör massa saker som jag kan göra när jag kommer hem.
hade skrivit ettt fint litet inlägg om mix men det raderades när jag skulle ladda upp de(!) och det är inte första gången det händer för mig och jag vet att dte inte är bara jag som har det så. men jag har faktiskt kommit på en grejj som inte alls är så tidskrävande när det istället kan gälla att man måste skriva om hela inlägget. när man skrivit klart inlägge och ska publicera kopierar man bara texten så om det raderas så kan man ju kopiera in allting igen. tror inte att jag är en första som kom på den iden men för er som har samma problem utan lösning är det ett tips :)
nu ska jag återgå till min sömn eller vad det kallas. kan inte somna även fast jag inte kan hålla ögonen öppna, solen gör en verkligen trött. ska lägga ifrån mig datan nu och försöka sova , går det inte ploppar det väl in ett nytt litet onödigt inlägg snart


gästboksinlägg
Postat av: Linnea'S

de går inte att kopiera, redan försökt, iaf inte för mej. de står bara ngt om kopierra bakgrund..

Postat av: michela

linnea : men ctrl + x går väl?

2008-01-05 @ 10:43:14
URL: http://mikis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback