godnatt , eller godmorgon?

en sak jag stör mig på är att jag hela tiden nu tänker i thailänsk tid, liksom 6 timmar framåt. fattar inte varför jag ska göra det och det hjälper inte heller att komma in i svensk tid heller. åh vad jobbigt , önskar jag kunde stannat längre. och nu har det blivit alldeles försent , imorgon händer det massor så behöver den lilla sömn jag får. slutar 11 och ska till stan sen till patricia på tjejmiddag, ska bli jätteroligt. har fixat lite med bloggen också, trodde det skulle gå snabbt skulle ju bara ändra lite saker. men tog tid eftersom vårat nya trådlösa internet funkar lite när den vill. precis duschat och måste ladda in låten vi ska sjunga på storsamlingen så jag kan lyssna hela dagen imorgon. måste också gratta Johan som fyllt år idag , grattis grattis ;D

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback