lång torsdag

jag börjar undra vad jag gör som ger mig så mycket tid på mornarna, har så mycket tid helt plötsligt trots jag vaknar ungefär som innan. är det verkligen sminkningen som tar så lång tid? blir faktiskt lite förvånad, tycker inte jag spenderar så mycket tid till det på morgonen ändå men det gör stor skillnad nu när jag bara har mascara. så jag hade tid över idag igen, hann äta frukost och gå en längre runda med hunden.
slapp tyskan eftersom vi skulle träna till storsamlingen jag tror är på måndag. vi ska sjunga how to save a life med the fray. efter skulle nikita , jasmine och linnea sjunga, hallelujah, ni vet säkert vilken jag menar. den är så grymt fin och dom sjunger så jävla bra. fick tårar i ögonen, det var verkligne skitbra.
idag var det historiaprov också, men ska göra det på måndag eftersom jag kom ju till skolan igår. alla verkade inte tycka det va okej men det skulle man tycka om man själv fick en dag att plugga ett x antal sidor , kommer inte ihåg exakt hur många men inget man pluggar in på en dag. inte jag iallafall.
på bilden gör vi typ nån etikett till en läsk , och jag hade inte fått en flaska så fick dricka upp en trocadero och gud vad jag blev flumm. socker är tydligen ingenting bra för mig.
idrotten va sodär, basket vilket inte är min starka sida men gjorde så gott jag kunde. ska hålla lektion snart också för att förhoppningsvis höjja mitt vg , vilket jag inte tror på men man ska tro på det värsta och hoppas på det bästa. det blir kung fu och självförsvar, den sport jag kan mest om så alla kan sucka hur mycket som vill haha.
ikväll ska jag ändra lite på gymnasieansökningen som jag blev tvingad att göra idag , har 5 val än så länge och måste lägga till fler. det , fixa med bilder och sjunga för mig själv är min underhållning ikväll .vet inte om det går något bra på teven ? är inte så inne i sånt än , men får kolla upp det.

gästboksinlägg
Postat av: Nikita

Vad roligt att du tyckte det var bra! :) Tack

2008-01-24 @ 20:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback