nattbad kanske ?

shit nu går blogg.se segt , datan går segt och jag ännu segare. men jag kom på två saker till om trafiken där idag när jag va ute och körde på stora vägen. 1, dom har inga övergångsställen . sen va det något mer som jag kommer ihåg att jag tänkte när jag va ute men kommer inte på det just nu typiskt menmen.
imorgon ska jag upp relativt tidigt kan jag tro , ska åka en bit till en annan strand och spendera dagen där. för att få lite extrafärg ska vi få oil massage , den oljan blir man pepparkaka av.
men jag kan faktiskt inte sova just nu , det är inte tidsskillnaden längre har vant mig nu . kan vara grannanrna som kom idag och är lite dragna låter det som. kul att någon har kul vid den här tiden för dte har inte jag iallafall . men nu ska jag snartlägga datan åt sidan och försöka och  hoppas det går att somna. ska bara kolla klart på
mix bilddagbok från thailand .


gästboksinlägg
Postat av: mix ;)

GÖR ETT BLOGG INLÄGG OM MEJ NU XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback