nyårsafton

så va ´7an utbytt mot en 8a. det är ju egentligen det ända som händer , plus en massa nyårslöften som man sen oftast inte håller. nytt för iår kanske är att jag måste hålla en del saker. som att komma in på det gymnasiet jag vill och att träna. ett nytt år med nya förhoppningar är vad som ligger framför oss .

igår var det ganska kul, först en drink i huset , va typ champange och nått rött. sen gick vi strandvägen till jacks beach resort och fick jättegulliga sånna blomkransar runt halsen vid ingången. hela placet va upplyst med minilampor och söta lyktor vilket va skitmysigt. maten va stora buffébord men inte så mycket som föll mig i smaken , kan också vara så att jag va inte på mathumör heller. något jag inte är ofta nu för tiden, äter inte alls mycket. menmen kanske är värmen.
sen var det dans på dansgolvet ,  dock ingen dans något i våran ålder va upp och dansa dårå , mest 35plusare typ. mina föräldrar va uppe kors i taket , pappa som inte brukar tycka om att dansa , äre nyår så äre. jag och madelene sprang fram och tillbaka till spelarna på toan , baren och på stranden. vi tänkte bada men fick inte förrens vi kom tillbaka till huset.
en sak som är värd att berätta ,eller det va typ bara pinsamt. när vi speglar oss kommer det några dansare fram till mig med mobiler och tar kort på mig. sen när vi ska tillbaka till bordet kommer en fram och frågar om jag är kändis. haha tar det som en komplimang men snälla , jag är inte ens lik någon som är kände XD
när det va sekunder kvar räknade alla ner och på tolvslaget va det massa raketer. sen små lyktor med ljus i som man tände på stranden som flög upp mot himmelen , tycker sånna är skitfina.
vet inte exakt vilken tid vi kom hem men inte allt för sent tror jag , kanske vid 1 halv 2 nångång. vi gick strandvägen hem igen och på grusvägen upp till husen kom fru grisöra , en hund som har grisöron så madde döpte henne, och följde oss till grinden där Bio väntade då ingen hund vågar gå innanför villagen.
det första vi gjorde på vårt nya år va att ta ett dopp i poolen fast de va vi inte ensamma om , va faktiskt en del som hoppade i efter oss. haha dte va mitt nyår , hoppas alla har haft ett lika bra eller tillochmed bättre .


gästboksinlägg
Postat av: Junitjej

Jag önskar dig ETT GOTT NYTT ÅR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback