nyårslöfterna?

hur går det med nyårslöfterna egentligen ? jag är faktiskt rätt så stolt att jag lyckas genomföra något av mina iallafall. mina nyårslöften va :
- jag ska satsa på skolan stenhårt
- minska lite på godsakerna och öka på det nyttiga
- skaffa gymkort , träna där minst en gång i veckan
- simma en gång i veckan för knäna
har ingen skola än dock men har med saker jag ska göra medans jag är här, går förvånandsvärt bra.
här finns det inte mycket godis eller liknande, är iallafall ingenting jag äter. då skulle det vara chipsen som jag inte kan vara utan. dom som känner mig vet ^
har inget gymkort än men ska skaffas när jag kommer hem, men jag tränar här minst en gång i veckan.
simma gör jag här minst en gång om dan.

så jag är på god väg till mitt nyårslöfte kan jag tycka. hur gåre för er?


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback