sista kvallen

sa antligen ar det sista dagen och jag aker hem imorgon. skulle vi vara kvar i hauy yang just nu skulle jag inte vilja aka , men ar trott pa bankok nu och vill bara hem.
skrev ju igar att jag inte kommer skriva sa mycket har i bankok och det har jag ju inte heller , men har forsokt, bloggen ar som en drog for mig egentligen. sa fort nanting hander  ar det forsta jag tanker typ 'bloggen' . lite sjukt men aja . ska snart atit och sen ska jag kolla pa filmen dom visar pa gatan. ratt coolt , ar en san projektor och en stor filmduk sa stannar alla och kollar. ser ut som en drive-in-movie typ.
just nu kan jag sitta hur lange jag vill typ eftersom martinas kod fick pappa att funka till 700 timmar hahaha.
men nu ska jag kila , ciaao

gästboksinlägg
Postat av: Lauraa

välkomen hem mikis :D
nu har du massa mysiga läxsor att äta upp istället för att lata dig i solanX)
hihihi vad snäll jag är:P
har saknat dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback