skolan kommer ta över mitt liv

första skoldagen avklarad , långsamt men roligt såklart. fast kom typ en halvtimma försent utan att få skäll, linnea sa att vi hade svmorgon men det hade vi tydligen inte haha men det hade inte speltnågot roll egentligen, jag vaknade halv 6 och var klar långt innan jag egentligen skulle gå.
hade massor nationella prov övnngar och fick förklarat att nu måste jag köra gärnet med ett leende på läpparna eftersom jag varit borta. men känns som jag kommer klara det här rätt så bra, vill kämpa den här terminen för att komma in på gymnasiet jag vill. dagen rullde på segt som sagt, dagens höjdpunkt var hantverken men blev en katastrof då min symaskin gjorde repor i tyget. som tur var det innetyget så kommer inte synas.
efter skola gick jag he till mikkis och är här fortfarande, hon gör pizza bullar. jag ska snart iväg . ikväll kommer jag lägga in bilderna efter jag pluggat lite historia , har egentligen prov imorgon men få göra det senare. kommer nog somna tidigt , har inte riktigt vant mig med svensk tid än så om bilderna inte kommer in ikväll så har ni orsaken här .

idag fyller patricia år också , grattis <3


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback