skulle stanna om jag kunde

åh vad jag älskar thailand, om ingen redan förstått det. vill verkligen inte åka härifrån om det inte vore för vänner plus andra hemma. är ju faktiskt inte så lång tid kvar nu tills båda fötterna står på svensk mark igen. har en liten räknare på bloggen, mesta dels för mig själv för att försöka få ihop allt jag måste hinna med. veckan som är kvar ska jag pressa i solen, dte är ett måste. ett annat måste är skolan, har fått lite info från linnea vad som ska göras och tänkte passa på att göra det jag kan här så det inte blir stress hemma, då blir det aldrig bra. ska åka in till "storstan" igen också. om exakt en vecka är jag påväg till bankok i en bil och ska bo där tills måndagen. rätt så tråkigt för kommer verkligen sakna det här placet men kommer åka hit igen om inte nästa jul så blir näst nästa. beror på när och om vi köper hus, men dte lutar iallafall mot det.
dagen ska spenderas vid poolen , har faktiskt tröttnat på stranden lite eftersom all sand stör min solning på nått konstigt sätt. i kväll ska jag plugga ett tag också.
uppdatering ikväll om dagen blev som jag planerade , brukar aldrig bli så ändå.
kan inte tro att någon där hemma har gått upp än , klockan är bara 5 och vet inte om någon hinner läsa innan skolan men ni får ha en jättrbra dag ändå.


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback