släktträd är så roligt

gossipgirl va inte lika bra jag trott , men första avsnittet brukar det ju inte hänta något speciellt kanske. men tror den kan vara hur bra som helst. vill se nästa, nästa och nästan avsnitt för att se.


och nu ger jag upp , får inte tag på min mormor så kommer inte bli klar med månadens uppdrag. ska fråga om jag kan lämna in den en dag senare . snyggt med värsta luckorna på mammas sida ? nä inte så värst faktiskt. plus äre massa saker med min min morfar, den riktiga jag inte ens träffat. så blir luckor där också. haha min släkt består bara av luckor typ, kan inte göra något mer än att garva åt det faktiskt ..
men nu vill jag bara ta bort sminket, borsta tänderna och hoppa i sängen. är verkligen trött. är meningen jag ska ta en kvällsmacka för att få i mig mat men jag vill inte , mat lockar inte just nu. usch

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback