solen gör en smartare?

även idag är det jättevarmt och sol men fläktar lite mer vilket inte alls är något dåligt. har precis ätit frukost och gjort lite matte. tänkte inte ligga efter den här terminen också och har läst mina vänners bloggar om att dom redan börjat med läxor och prov snart. då ringde det en liten varningsklocka i huvudet så har varit duktig och gjort dom talen jag läst man ska gjort tills på fredag. tänk när jag är på semster jobbar jag mer och bättre än vad jag gör i skolan. men måste skärpa mig med det, mindre flams och mer effektivt jobb.
nu blir jag nästan sur ,det rinner i ögonen på mig. kan det vara för dom jobbar med våran trädgård? är pollenallergisk men vet inte om det kan vara det. hoppas jag inte för tänker inte gå såhär resten av tiden.
aja iallafall , som jag sa så är det blå himmel och skinande sol så ska inte sitta här så länge till. ska lägga mig vid poolen i väntan på mamma och pappa igen , ett till mäklarmöte. tror vi ska till den nya stranden idag och om inte blire poolen för min del. ska fortsätta plugga lite eftersom pappa har utsett onsdagar till pluggdagar, wey. en lite roligare sak som händer idag är stora marknaden där det finns allt möjligt. vet inte vad jag ska köpa men åker aldrig därifrån tomhänt oavsett om jag säger att jag ska eller inte köpa.
nej, solen väntar, ha en superdag i skolan , jobb eller vad ni nu ska göra.


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback