tillbaka till vardagen

slut på semestern och allvaret börjar, eller vad man ska säga. kommer tillbaka till läxor och prov så ska nog plugga det första jag gör när jag kommer hem sen. jag vaknade för typ en och en halv timma sen hur pigg som helst, vilket inte är så konstigt eftersom klockan är 6timmar före fortfarande för mig. ska bli kul att träffa alla i skolan idag men oroar mig lite hur dom ska reagera på att jag inte är brun haha. alla föväntar sig nog en pepparkaka eftersom mitt pigment är så , men är faktiskt inte så brun som jag brukar bli, men jag tävlar inte i vem som är brunast så det spelar ingen roll.
nu ska jag ut med hunden och sen gå vidare in till linnea och emelie . ha en superbra dag


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback