vart tog kvällen vägen

vad har jag gjort ikväll egentligen? dne frågan vet jag inte svaret själv på. skulle på fest med p och kanske a men sa nej för .. jag vet inte varför (!?) sen frågade j om vi skulle göra nånting men det blev inte så och samma med c . har ialf legat i sängen med datan , kanske behövdes en liten chillkväll ändå. verkar som det är hur trött som helst.
imorgon ska jag hem till christoffer och plugga, kommer nog bli kul det också. har en massor att göra; so prov på måndag, idrott och hälsa inlämning, hinna ikapp i no:n, engelska och matte.
känns som jag kommer somna och klockan säger detsamma. ska lägga ifrån mig datan så den inte åker i golvet när jag sover . godnatt


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback