vinterkräksjukan (?)

en inte så jobbig dag som jag trott idag. hade sovmorgon till 10 i 9 vilket jag kom på halv 8 och va då nästan helt klar så lucky me. åt nästan ingenting til lunch för att vara på den säkra sidan plus var inte så hungrig heller. börjar bli lite oroande att jag inte vill äta när jag förut va värsta matvraket typ.
hade nationella prov övning i svenska, vi läste häftet som kommer på provet verkade inte så lätt och han läsa i lugn och ro. var inte med på idrotten pga magen, hoppas bara det går över snart. går visst  nån vinter kräk sjukan i klassen just nu, kanske det jag fått? usch fy och blä det vill jag inte ha.



imorgon ska no måndadens uppdrag vara inne, man ska fylla i ett släktträd om vilken ögonfärg, naturlig hårfärg , om man är vänster eller högerhänt osv. måste erkänna att jag har inte ens börjat men ska ringa till farmor och mormor idag och checka av lite. tror dock inte jag kommer få så mycket info. min släkt är ganska komplicerad. så det ska jag roa mig med ikväll, men också såklart kolla på gossip girl som alla snackar om. har faktiskt inte sett ett enda avsnitt, har inte laddat ner det som alla andra verkat gjort. men det kommer ikväll på 5an klockan 20.00. efter en update från amanda verkar den riktigt bra faktiskt , en blandning av två av mina favoritprogram; sex and the city och OC. så missa inte det !


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback