skolavslutning

sista dagen med klass 9 från balingsnässkolan tillbringade vi med uppdrag och tillslut sammlades alla i rådsparken för att äta lite och leka. sista chansen att liksom umgås med alla. när vi slutade, vilket va vid halv 12 sodär, gick vi till donken och åt. efter var tanken att jag skulle in till stan och träffa calle och köpa ett par svarta pumps till idag, men det blev inget av dom. istället följde madelene med och jag köpte en vit klänning och ett linne istället. alltså inga skor.

idag är det då avslutning, även idag blir ingenting som jag tänkt mig. min ballecrew tröjja är borta, så jag har fixat en liten backup outfit om jag inte hittar den i sissta sekunden. vattenfast mascara kommer behövas, helt klart.
mer om dagen, bilder osv kommer senare. nu ska jag fixa dom sissta lockarna eller något , ciao !


gästboksinlägg
Postat av: thetruefriend

tjo, sök min blogg om den insparerar dig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback