06:31

jag är uttorkad av en onämnbar anledning, jag är frusen för det är iskallt i mitt rum och jag är så jäkla trött och sur för min syster väcker mig nu. klockan är halv 7! ska man väcka mig, speciellt såhär tidigt, ska man ha en bra anledning. hennes va ungefär såhär "hej!" . hon ville alltså bara säga hej, visa sig själv och säga att hennes pojkvän är här. som måste vara lika dum i huvet som henne själv som är uppe nu och faktiskt kommer hit. stupid!
jag har inte ens hunnit somna knappt förrens hon kommer in i mitt rum, och nu kan jag självklart inte somna eftersom mitt huvud dunkar. låg och pratade med J och hans grabbar som är i katrineholm inatt. dom verkar ha kul - det har inte jag - är jag avundsjuk? - JA !

gårdagen ska vi inte ens ta upp egentligen, en rätt så rolig chillkvänn slutade helt i katastrof, entligt mig. men pga av respekt och bara allmänt hyfs nämner jag inga namn eller detaljer. iallafall inte just nu. jag måste hämta mer vatten känner jag.

nej somna om mikaela, somna om


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback