balingsnäs 9:1

vet ni vad jag kom och tänka på? klart ni inte vet det. men sitter här och kollar på mix filmer på youtube. i en av filmerna är det bild på klassfotot och låten "photograph" eller vad den heter. det jag började tänka på är att om mindre än tre månader är det inte längre balle klasserna utan alla helt utspridda i sverige. det kanske är "YES" för vissa men jag kommer faktiskt sakna den klassen. det har liksom i alla andra klasser varit stora bråk som splittrat mesta av klassen men nu i 9an tycker jag det är grymt bra sammanhållning och allt sånt. det kommer jag sakna. lovar 95% att jag kommer få tårar i ögonen på avslutningen. vilken mes jag är




båda plojjfotona från 9an (vi var tvugna att ta om det första)

gästboksinlägg
Postat av: alice

HAHAHA:D jag kommer springa med glädje ifårn skolan! jag kommer ju självklart sakna några, men dom kan jag ju träffa på fritiden! :D
Sorry, men våran klass suger...:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback