dags att öppna sig

jag har alltid tagit för givet att man står för det man gör, oavsett om det är något bra eller dåligt. jag skämms inte för mycket, talar mer än gärna om saker och ting något som människor runt om kring mig mycket väl vet om. jag är inte rädd att säga vad jag har på hjärtat, speciellt inte till någon jag kallar vän. att jag sen får veta om att andra pratar om mig bakom ryggen är en annan femma. att dom inte kan säga det till mitt ansikte är deras förlust eftersom som jag ändå får veta det för eller senare. men det spelar väl ingen roll vad konsekvenserna blir eftersom kan man inte vara ärlig från början kan man väl inte kalla det vänskap. jag står för vad jag gör oavsett vad det är, man har alltid någon slags kontroll över vad man gör även fast den ibland är väldigt liten så vet man vad som händer. väljer jag att slutföra det är det något jag sen antingen kommer skämmas för men också stå för det. jag säger inte att jag är en perfekt person för det, för det är jag långt ifrån. men jag önskar det vore fler som kunde stå för vad dom gör och också tycker.


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback