esco

idag mår jag bättre, fast varken pratar eller lyssnar på mina föräldrar. lite av 5års fasoner men det funkar, haha.
ligger och lyssnar på esco - It doesn't even matter, som har varit en favorit sen tidigare, då den passade in helt på hur jag kände. hans låtar är verkligen sjukt bra,
här hittar du hans låtar.

idag då, vad händer? jag kommer faktiskt göra lite nytta nu på dagen fram tills ikväll då jag hoppas det händer något kul. det behöver jag just nu. men frågan är faktiskt vad jag ska göra för nytta, rummet är tipp topp eftersom jag städade det igår i hopp om att få följa med till katrineholm. kanske göra lite på min klänning i slöjden eller räkna lite matte.. snart är det ju nationella och jag måste verkligen klara dom. så fåre bli, hej så länge!


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback