godnatt på svenska

nu är jag jätteglad , ena anledningen är första dagen jag inte har lösenord och jag har 58 st unika besökare som jag också hoppas fortsätter läsa såklart. det känns som jag har miljoner anledningar att vara glad idag, har ingen anledning att vara sur liksom. finns ingen härligare känsla än känslan att allting är bara så perfekt. börjar jag kanske bli en optimist?
sitter iallafall här och lyssnar på djurgården låtar för full rulle, det va helt enkelt dags för det idag. har varit som fastklistrad framför datorn hela kvällen, utan att göra någon riktig nytta, alltså gjort allt utom det jag borde. bland annat försökt få pli på min text under bilden i menyn men det är hopplöst, finns ingen kodrad där man ändar färgen.
jag gjorde även en emelie tidigare, somnade framför datan och vaknat till ett vitt huddinge. inte mer snö tycker jag nu, kom igen ge mig sommar!


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback