humör : sur, arg och en gnutta ledsen kanske

just nu är jag sur, riktigt sur. så detta inlägg kan bli en bit hatiskt. anledningen är mina föräldrar som inte låter mig följa med till katrineholm. det blev ett nej på en gång utan att jag ens fått ur mina små finesser som garanterat skulle fått mig att få följa med. som jag alltid när det gäller mina föräldrar blir jag skitsur och har inte pratat med dom sen dess. haha jag vet, en gnutta fjantigt kanske. men jag såg verkligen fram emot dom här 4 dagarna, och dom gör vad dom är bäst på - att förstöra på en sekund utan att ens lyssna vad jag har att säga. jag kan säga direkt att det kommer hända värre saker här hemma nu än vad det skulle gjort där borta, helt klart. känner mig som djävulen själv som sitter i sin mörka håla och smider onda planer. eller iallafall en likelse - jag sitter i sängen som får bli min håla och jag tänker faktiskt ut vad jag ska göra för att plåga.

wish me luck /m


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback