jag - älskar - dig

dom tre orden jag älskar dig , är tre ord jag har väldigt svårt att säga till någon. vet alltför många som bara kastar sig ur det för att få det sagt, men sånt kan inte jag. inte om jag själv inte gör det. ni kan skratta och tänka "det är ju bara några ord, big deal?" det är just det, dom orden är faktiskt en stor sak - något man säger till någon man verkligen älskar. nu börjar det bli lite för blödigt för mig, men ni kanske fattar min poäng. jag älskar dig är tre ord man inte bara kan kasta ur sig om man inte känner så. det är min åsikt.
fick en chock när jag hörde dom orden av en person i helgen, sånt skrämmer mig om jag ska vara ärlig. mitt svar blev okej. förlåt, känner mig grymt taskig men va verkligen inte berädd på den.


gästboksinlägg
Postat av: Sass

jag vet hur du känner dig. Speciellt under tillfället den personen sa det.. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback