mat mat mat mat

efter en god påskmiddag av både det ena och det andra är man fit for fight igen, not. snarare åt det andra hållet. känns som jag kommer spricka, och vi har inte ens ätit efterrätt än. gosh, hur ska jag klara denna dag. äter jag inte får jag kommentaren "bantar du eller?" , "du behöver mer fett på kroppen, ät nu" eller något sånt. kan jag rå för att min magsäck typ är liten som ett blåbär eller att jag mår illa vid tanken på mat? nej verkligen inte, hatar känslan men kan ju inte tvinga i mig.

sitter iallafall och lyssnar på sanna nielsen - empty room. den är bara för fin. skulle stämma in på mig för ett halvår sen, men det ska vi inte gå in på.
nu tror jag dom ropar efter mig, efterrätten kallar /m


gästboksinlägg
Postat av: Laura

vi säger så för vi bryr oss om dig inte för att göra dig ledsen jaag looovar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback