my hype glamour

haha o m g , vad jag är glömsk. ikväll är det ju my hype glamour och vem har biljett? jo jag ! vem har ingen att gå med ? jo jag ! haha. vann ju biljett från fekka och har helt glömt bort det, så har inte frågat om någon ska med. aja, det va min roliga kväll det.


gästboksinlägg
Postat av: Sandra

Okej, =) Iaf någon som ungefär sminkar sig som mig då, men jag försöker också dra ner på de faktiskt, jag tänkte att efter sommare när man börjar skolan igen och så , då ska jag inte ta lika mycker men jag använder jag sminkar mig nästan alltid , och jag tar foundation, puder, rough, ögonskugga och mascara ^^
men jag överdriver aldrig utan jag håller mig till mina hudtoner:D


Ha de bra :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback