påskafton

idag är det påskafton, right? antar det, eftersom när jag vaknade såg jag en porslinskyckling fylld med godis, yummie. fick också av farmor två påskägg plus 500 kronor. kan inte göra mer än att buga och bocka och såklart skicka ett sött påskkort vilket alla verkar uppskatta utom jag. hatar att få påskkort som man ändå inte gör nånting med sen.

jag har tänkt på en sak gällande påsken. tänk att ha godisförbud denna dag, vilket helvete! påsken är bara en ursäkt för att äta mycket godis, så äre. iallafall enligt lilla tjöckis jag. påsk och jul,vid dom två tillfällerna bänkar jag mig framför godisskålarna, för att sen få ångest för att behöva träna som en tok efter. men det tillhör. därför ska jag efter påsk börja gymma och simma. alla jag sagt det till verkar inte tro mig, men ska bevisa att jag kan hålla det nu.

"glad påsk! knulla som kaniner!" /m


gästboksinlägg
Postat av: Laura

hahah jag har godisförbud men jag får äta godis under påsk och usa:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback