skärtorsdagen

igår gjorde jag allt annat utom att sitta vid datorn, därför ingen uppdatering. idag däremot har jag nästan ingenting att göra fram tills 5-6 då jag ska iväg. orkade inte med skolan idag heller så gick efter lunch i sällskap med andra som drog av olika anledningar. men nu, nu är det en hel veckas lov. som en gåva från ovan nästan, behöver verkligen slippa skiten.
nog om skolan, en hel veckas lov som sagt. eftersom jag varit utomlands på dom senaste loven så ska jag njuta av att ha kul hemma. känns nästan lite konstigt att det är påsklov redan. jag brukar nämligen fylla år på detta lov men det är ju framflyttat så är ett tag tills dess. well , jag ska försöka göra lite nytta innan jag rör mig härifrån. ciaoo


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback