"skärtorsdagen"

haha . nu har jag lust att diskutera fenomenet "skärtorsdagen" som jag vet många ser olika på. påsken handlar ju om jesus och blablabla för vissa. för andra är det "emodagen". dom flesta ser en emo som en punkare som skär sig typ. och ni kanske ser samanbandet. skärtorsdagen och att emosar skär sig. det tycker en del jag känner iallafall är skitroligt att skämta om. "haha idag är det skärtorsdagen, då ska man skära sig" och gör skärliknande rörelser mot armlederna. det kanske va roligt första gången man hörde det för några år sen men nu tycker jag det bara är irriterande faktiskt. jag kan inte vara helt oärlig och säga att jag inte ser så på emosar. men ändå så gör jag inte det. tycker smeknamnen fjortis och emo är för använt och börjar bli riktigt jobbigt att höra det. eller vad tycker ni?


gästboksinlägg
Postat av: alice

Ja va fan. Folk använder ju fjortis och emo hela tiden! fan om folk kan kalla MIG emo så har missuppfattat hela emostilen. Men folk säger ju bara det för att de inte kan komma på något bättre. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback