snöstorm i mars

som sagt så åkte jag, mix, emelie och johan för att bowla. men det slutade lite annorlunda än vad vi trodde kanske. bowlinghallen va stängd så vi åker till globen för att äta. efter blev det snöbollskrig. vi åker till högdalen och möter rasmus för att sen åka till huddinge igen. redan när vi var vid globen började det snöa och därmed snöbollskrig. men när vi sitter på bussen mot huddinge börjar det verkligen snöa mycket, så att bussen sladdar och har svårt att komma fram. när vi nästan är framme i balingsäs kommer rasmus på att han ska fixa en grejj genom mig så vi drar till högdalen igen. tar tunnelbanan till hagsätra sen tillbaka till huddinge.
har åkt samma buss 4 gånger idag och mina tår, ben och fingrar var stora isklumpar. men som ett av mina motton lyder: man ska se saker från den ljusa sidan. som ni kanske förstår är det ett av mina motton på optimistsidan. ska man se den här dagen från den ljusa sidan måste det vara att jag hade kul trots att vädret alltid förstör, men ett snöbollskrig kan ju alltid vara roligt.

så en frusen mikaela kommer till slut hem och kommer förmodligen stanna här resten av kvällen, har ingen lust att frysa ihjäl ikväll igen. allt för mig just nu, klart slut /m


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback