sova länge

jag kan inte tro mina ögon, har jag sovit 11 timmar !? förvisso för brukar jag sova länge men det är då för att jag lägger mig vid 4-5-6. men nu är jag iallfall utvilad och väldigt glad igen.
när jag vaknade hade jag 6 sms, ett av dom va från Laura som är påväg till USA nu med hockeyn. är så grymt avundsjukt men är nästan säker på att hon kommer få det askul !

igår bestämde jag mig för att följa med mikkis, rasmus, sandra och makkan hem till honom och kolla film. kännde mig lite som det femmte hjulet men det va ju också kul. kollade på nån B skräckfilm som va såå overklig, kommer inte ens ihåg vad den hette.

halva dagen har gått nu, så ska pallra mig upp ur sängen och börja göra lite nytta. hörs sen
/m


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback