tandproblem

det visade sig att jag inte alls hade bråttom, ska inte ta bussen förrens kvart i 4. då hinner jag ut en runda till med hunden i snövädret.
jag har även fått ett till problem. som alla kanske inte visste så hade jag tandställning i ett halvår för ett tag sen. trodde faktiskt att den skulle vara på längre men han tyckte det såg bra ut och det gjorde det, ett tag.. nu börjar tänderna smått röra på sig tillbaka. är det vanligt? har jag blivit plågad i ett halvår för att tänderna ändå inte ska stanna? pricken över i:et här är att när jag tagit bort den fick jag en plastskena som är meningen att jag ska ha på natten uppe och nere. okej, jag använder inte den varje natt eftersom jag inte är hemma varje natt och tycker den är äcklig. men ändå, riktigt jävla kul måste jag få uttrycka mig.
ska ringa tandläkaren senare och fråga om man kan göra nånting.


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback