thailand or not?

jag hatar att livet ska betså av beslut, stora eller små spelar ingen roll. just nu är beslutet om jag ska följa med familjen till thailand i jul. varför skulle jag inte vilja tänker ni nog. men saken är den att om vi åker kommer jag behöva ta ledigt från gymnasiet två veckor, precis som jag gjorde nu i 9an. precis, vi ska vara borta i en månad igen.. vet inte om det kommer sluta bra att ta ledigt första eller andra terminen i gymnasiet. där jag inte kan bestämma mig. något jag har tänkt på där är att jag kan ju faktiskt vara där under lovet men sen åka hem? tycker jag vore en bra ide, ska ta den med pappa när han kommer hem.


jag, madde, mamma och martina i thailand 07-08

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback