torsdag

så var jag hemma igen, äntligen! känner mig inte riktigt på topp efter gårdagen men partyhumöret finns där ändå. har inte börjat kolla än vad som händer ikväll riktigt men såfort min msn vill funka så blir det nog bra.
när jag nu kom  hem för en stund sen och hade mött johan, adam och fredrik i centrum, möter jag en till person här precis utanför. kände knappt igen henne men det va faktiskt linnea, som kom hem fårn kuba idag! känns som det va år sen man såg henne men bara nån vecka. aja, kul att ha henne hemma iallafall!
som jag sa är mitt partyhumör uppe så jag ska faktiskt leta runt lite nu vad som händer i vårt lilla huddinge ikväll. om jag inte hittar något lär ni märka. då kommer det väl ett x antal inlägg till ikväll.
vad ska ni göra ikväll? /m

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback