väder och vind

brukar det snöa i mars !? jag är inte alltför allmänbildad, så det kanske brukar göra det. nej usch fy blä vad jag hatar kyla. jag har ingen lust att ena dagen rinner mascaran pga pollen och nästa är det för att snön rasar ner. jag vill ha sommar, och det nu! visst, jag säger inte att vintern är helt fel. kan vara riktigt kul och mysigt men inget slår sommaren och vad som händer. gaah, tre månader kvar tills sommarlov och slippa grundskolan. då vi kan komma in på ett annat ämne;

skolan. jag har varit skoltrött sen 7an. skulle inte sitta fel med att strunta i gymnasiet men det är att se glad ut och sätta sig i skolbänken igen efter sommaren. förhoppningsvis blir det roligare i en ny skola, nya människor och ämnen man själv valt. jag har sökt samhälle- ekonomi , beteende och juridik. nästan så att jag ber till gud att det ska bli tre bra år.


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback