vårkänslor

det blev att stanna hemma ändå, var en sväng ute med hunden men annars har jag bara legat här. haha, när jag mår dåligt märks det verkligen.

iallafall, idag hörrni har det ju varit hur bra väder som helst. när jag vaknade första gången (halv 7) var det helt blått och om jag inte tar fel på dag så har det väl inprincip varitså hela dagen (?) jag är så grovt trött på snö, vinter och allt som medkommer, ge mig sommar! men känns som att sommarn inte riktigt vill komma än, eller rättare sagt vårt klimat vill inte det. nu märker man verkligen hur knas det är, först snöstorm några dagar - snön försvinner efter nån dag - vårvädret kommer fram lite smått - sen allt från början igen.

jag lovar att om det är snö på min födelsedag, då kommer jag gå ut själv och skotta så jag inte ser en gnutta snöfläck nånstans. haha, låter ju inte så troligt att jag skulle göra det men själva principen nu. jag   vill   ha   sommar   !

appropå vårväder och sånt. ett ord jag alltid haft svårt med att fatta vad folk menar är v å r k ä n s l o r. någon som kan förklara vad det betyder egentligen?

xoxo /m


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback