balen

så var det bal idag, lite blandade känslor. eftersom det formodligen är sista roliga saken med klassen så kändes det faktiskt lite sorligt men ändå får man göra det bästa av det och jag hade iallafall jätteroligt !
började med att jag, max, felix och axel kom i en ascool bil som jag nu inte kommer ihåg vad den heter. minglar lite innan vi går in och sätter oss. äter förrätt, varm- och efterätt. roliga pristdelningar, stefan och hans band spelade och massor med bilder. Det var ganska sammanfattat men jag är verkligen jättetrött. lägger in en del bilder imorgon eller hur det blir. tror dom får tala för sig själv istället för att jag ska försöka förklara hur det var.

puss och godnatt /m


gästboksinlägg
Postat av: linn/johanna

Tja! läste din blogg.. rätt kul med balen där men har inte du msp?! isåfall vr står det inte om det? :)

2011-05-30 @ 14:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback