batteri : lågt

vaknade hostande och nysandes imorse och kände att idag är det en typisk vara-sjuk dag. tycker inte det spelar någon roll om man är hemma en dag även fast man inte är dödssjuk, bara för att ladda upp lite. hela min helg har gått till för att plugga så. plus så är betygen så gott som satta så har inga fler prov eller inlämningar, sista provet i 9an gjordes i fredags och var historia. gick väl sodär men ett g blir det väl iallafall.

idag skiner även solen, gud vad jag längtar tills sommarlovet , men på ett annat sätt inte. kommer bli blandande känslor på avslutningen, vattenfast mascara kommer bli ett måste. kläderna är också bestämt; me and the chix har beställt I <3 ballecrew tröjjor. och nej det har ingenting med fjortis "crew" att göra, vilket många får för sig. balle är våran förkortning på skolan vi går i, Balingsnäs. tröjjan är en längre modell så till det ska jag ha svarta leggins och höga svarta pumps till. är inte som alla andra som bara måste ha speciella , fina kläder på avslutningen. visst ska det vara fint men nu slutar vi 9an, så ska man ha lite kul också det sista man gör.

image6
bilden är tagen från barnsligamikaela.blogg.se

/m

gästboksinlägg
Postat av: Nikita

Jag vill också ha en sån tröja!

2008-05-26 @ 15:40:11
Postat av: jag

fjortis...

2008-06-23 @ 12:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback