någon som har svaren ?

när jag inte har bloggat på ett tag har jag gått och tänkt på massor som jag bara vill få ut. allt kan dock inte nämnas här på bloggen. en sak jag tänkt på är varför man inte bara kan radera personer från ens minne. personer som för ett bra tag sen försvunnit från ens bekantskap eller sitt liv helt, varför kan man inte bara glömma? är det för att man inte vill eller bara att det inte går? jag har nog försökt allt att försöka glömma en person, förut kunde tårarna bara komma från ingenstans. ett tag trodde jag allt var glömt men nu har det kommit tillbaka och det är sjukt jobbigt. ena stunden kan jag var hur glad som helst och andra bara helt borta eftersom jag ständigt påminns om den personen, i låtar, bilder, vänner och att träffa personen. vad betyder allt det? jag vill inte att det ska behöva vara såhär svårt ...


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback