och än är det bara lördag eftermiddag

orkar faktiskt inte lägga upp bilder från balen som min pappa fotografen tog. men en del finns här under 29/5.

det känns verkligen som det är söndag idag, har inte haft en ledig stund och tur är väl det att man har saker att göra. igår hade vi först sovmorgon till 11 då vi hade brunch med lärarna, sång från sexåringarna som vi sen fick rosor av och tillslut fick vi dom efterlängtade klasströjjorna. på den står det "K.Å.T. - klassens år tillsammans . 05 - 08 . sen allas namn skrivna för hand på baksidan, jättefin!
 åka fram och tillbaka några ärenden och till sisst tältning vid mörtsjön med massa folk. ingen direkt partykväll för mig kände jag direkt men det blev bättre till senare. årets första bad blev det tillochmed, hur varmt som helst!
nattens underhållning för mig, felix och callmar, som var ända vakna som va kvar, var mix. haha , jag har nog aldrig skratta så mycket. för att kortfatta det gjorde hon allt för att "busa". slutade med att vi somnade ute.
vaknade då imorse av värmeslag, inte så konstigt med alla tjocktröjjor jag hade på mig. ingen mat hade vi kvar efter nattens busigheter sp vi traskar hem till mix och äter en blandad frukost.

mellan halv 1 och ca halv 4 var emelie och jag på speedway tävling för att kolla på daniel. visste inte att det va såå många omgångar som det va, typ 16-18. och mellan där skulle banan sopas och vattnas. tog en evighet enligt mig. men deras lag vann tillslut.

får se vad kvällen bjuder på , fest/chill vs. tumba , eller båda ? den som lever får se , /m


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback