sista rycket

Sommaren närmar sig verkligen med stormsteg nu, 9 skoldagar kvar tills avslutningen. känns ganska overkligt att efter sommaren kommer vi inte gå i samma klass längre, så den här sommaren kommer vara viktig, för min del iallafall.
appropå sommar så den som inte säger att det är sommarväder ute, knäpp. hur skönt som helst, längtar bara att lägga mig och steka i solen lite senare, när allt skolarbete är klart. som vanligt väntar jag tills sista sekund att göra klart och lämna in, men bättre sent än aldrig är min standardkommentar där.

så idag ska jag plugga tills ögonen är rödsprängda och jag somnar på böckerna, sen kan jag gå ut och njuta av det härliga vädret, om det ens blir av idag är en fråga i sig. den som lever får se, ciao


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback