top tre mest störande just nu

jag börjar bli riktigt frustrerad , först och främst på frankrike som inte kan lära sig engelska som resten av världen och måste ha tolk överrallt. varför just dom , hela världen vill väl ändå prata deras språk men måste lära sig engelska för att göra sig förstådd. som ni kanske märker kollar jag på melodifestivalen, som alltid sitter jag och kommenterar och ger finger åt saker jag stör mig på.
stör mig på att en av dom länderna jag trodde skulle få minst poäng, faktiskt vann. trea på min top tre lista av vad jag stör mig på är att min ben & jerrys är nu slut.

en sak som däremot får mig att vika mig dubbel av skratt är björns ursköna presentation vid poängutdelningen, dock så är sverige nu stämplade som stammande dåliga engelsktalare och egenkära , men kul vare.

tajm för lite seriöst plugg, vilket har blivit mycket vid den här tiden senaste veckan, inte bra. detsamma kommer bli imorgon, ciaao


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback